Reklama w prasie. Bydgoszcz jest otwarta na informacje
Jak dotrzeć ze swoimi produktami do większej liczby odbiorców i gdzie je pokazać? Odpowiedź jest prosta – reklama w prasie. Bydgoszcz to miejscowość, w której mieszka ponad 350 tys. osób i okazuje się, że wielu z mieszkańców chętnie wchodzi na portale informacyjne i ochoczo czyta też czasopisma. Do tego grona można zaliczyć tytuł MetropoliaBydgoska.PL.
Czym jest MetropoliaBydgoska.PL?
MetropoliaBydgoska.PL to portal internetowy i bezpłatna gazeta. Wchodząc na www.metropoliabydgoska.pl lub czytając czasopismo, czytelnik znajdzie najświeższe informacje lokalne. Największym atutem tego tytułu jest to, że dociera do osób bezpośrednio z Bydgoszczy i regionu.
Strona miesięcznie notuje ponad pół miliona wejść i zauważalny jest ciągły, regularny wzrost w tej kwestii. Warto też wspomnieć, że MetropoliaBydgoska.PL to największy portal internetowy prowadzony przez bydgoską firmę. Ponadto liczba ich fanów na Facebooku już dawno przekroczyła 50 tys. Na tej platformie udostępniane są najświeższe wiadomości dnia dotyczące Bydgoszczy lub jej okolic.
Gazetę można znaleźć w różnych punktach w Bydgoszczy i regionie. Są to m.in przychodnie, szpitale, sklepy spożywcze, lokale gastronomiczne i obiekty sportowe. Czasopismo można przeczytać na miejscu w danym lokalu lub – jeśli wygodniej – wziąć ją do domu.
Jaka reklama jest najlepsza?
MetropoliaBydgoska.PL jednogłośnie odpowiada – reklama w prasie. Bydgoszcz, a konkretnie jej mieszkańcy to świetni potencjalni klienci, którzy m.in. chętnie dowiadują się o nowych ciekawych produktach, usługach. Zdecydowanie bardzo interesują ich nowo powstałe miejsca na mapie ich miasta, zmiany w komunikacji czy weekendowe wydarzenia.
Wyjaśnijmy jednak, że jako prasę należy rozumieć nie tylko tradycyjne gazety, ale również szeroko rozumiane publikacje w internecie. Pojęcie to jest często błędnie kojarzone, dlatego warto rozwiewać wszelkie niejasności.
Reklama w prasie. Bydgoszcz daje wiele możliwości
W Bydgoszczy jest wiele punktów, gdzie MetropoliaBydgoska.PL dystrybuuje swoje gazety. W większości są miejsca o bardzo dużej popularności w tym mieście. Reklama w gazecie daje możliwość m.in. wielokrotnego zapoznawania się z ofertą, przekazania dokładnej i rozbudowanej informacji.
Choć koniec gazet wieszczono już wielokrotnie. Tymczasem ta sfera mediów istnieje i ma się bardzo dobrze. Zmieniają się formy dziennikarskie oraz poruszane tematy poprzez wprowadzanie nowych technologii, które mają bardzo duży wpływ na kształt obszaru prasowego.
Do najczęściej wydawanych publikacji należą:
- dzienniki,
- tygodniki,
- miesięczniki,
- kwartalniki.
Jeśli chodzi o reklamę w internetowym źródle informacji, to jest to bardzo łatwo dostępne. Każdy może w danym momencie wejść na portal internetowy i przeczytać newsy, które aktualnie go interesują. Kiedyś dostęp do informacji nie był taki prosty. Głównymi zaletami tej formy reklamy jest szeroka grupa potencjalnych klientów, długa żywotność i możliwość bezpośredniego przekierowania na stronę przedsiębiorstwa poprzez podpięcie hiperłącza do grafiki czy tekstu.
Bardzo dobrą zaletą portalu informacyjnego jest brak ograniczeń czasowych. Kiedy dzieje się coś ważnego zawsze jest osoba, która pełni dyżur, tak aby czytelnicy, jak najszybciej mogli dowiedzieć się o utrudnieniach w ruchu, wypadku czy przerwie w dostawie wody. Czytelnik ma więc nieograniczony dostęp do wiadomości nawet w nocy. Warto zwrócić uwagę, że kiedyś dotarcie do informacji nie było nie tylko takie szybkie, ale też i proste.