Portal i gazeta MetropoliaBydgoska.PL

Adnotacja_2021-04-13_1024413-removebg-preview

W ostatnich latach media rozwijają się w niespotykanym wcześniej tempie. Czasy, gdy na wiadomości czekało się do jutrzejszego wydania gazety bezpowrotnie minęły. Dziś najważniejsze newsy trafiają do sieci w ciągu kilku minut, relacje na żywo w mediach społecznościowych są na porządku dziennym, a przekazać informację może każdy z dostępem do Internetu. Sztuką jest, aby szybko dostarczając wiadomości, zadbać również o ich rzetelność.

W połowie października 2015 roku rozpoczął działanie portal MetropoliaBydgoska.PL, firmując swój start hasłem „Energia płynie z miasta”. Kilka miesięcy później ukazał się pierwszy numer bezpłatnego czasopisma o tym samym tytule. Dziś dla wielu bydgoszczan i mieszkańców regionu jest to najważniejsze źródło informacji o tym, co dzieje się blisko nich. Miesięcznie odwiedza nas ponad 200 tysięcy osób – więcej niż jakikolwiek inny portal informacyjny prowadzony przez bydgoskiego wydawcę. Co miesiąc te same osoby mogą sięgnąć po wydanie papierowe – największe w Bydgoszczy regularnie wydawane bezpłatne czasopismo.

To najlepszy dowód na to, że MetropoliaBydgoska.PL stała się miejscem, w którym bydgoszczanie i mieszkańcy regionu znajdują szybkie i sprawdzone informacje, nie zapominając jednocześnie o dogłębnych analizach i poruszających reportażach. Jesteśmy z naszymi Czytelnikami w momencie, gdy nasza wspólna, lokalna społeczność święci triumfy, ale też wspieramy ich, gdy wokół dzieje się coś niedobrego. Każdy może nam zgłosić sprawę, swoje pytania bądź wątpliwości, którymi powinniśmy się zająć się w naszych publikacjach – w końcu energia płynie z miasta, a więc od tych, którzy codziennie je tworzą.

Reklama w prasie. Bydgoszcz jest otwarta na informacje

Jak dotrzeć ze swoimi produktami do większej liczby odbiorców i gdzie je pokazać? Odpowiedź jest prosta – reklama w prasie. Bydgoszcz to miejscowość, w której mieszka ponad 350 tys. osób i okazuje się, że wielu z mieszkańców chętnie wchodzi na portale informacyjne i ochoczo czyta też czasopisma. Do tego grona można zaliczyć tytuł MetropoliaBydgoska.PL.

Czym jest MetropoliaBydgoska.PL? 

MetropoliaBydgoska.PL to portal internetowy i bezpłatna gazeta. Wchodząc na www.metropoliabydgoska.pl lub czytając czasopismo, czytelnik znajdzie najświeższe informacje lokalne. Największym atutem tego tytułu jest to, że dociera do osób bezpośrednio z Bydgoszczy i regionu.

Strona miesięcznie notuje ponad pół miliona wejść i zauważalny jest ciągły, regularny wzrost w tej kwestii. Warto też wspomnieć, że MetropoliaBydgoska.PL to największy portal internetowy prowadzony przez bydgoską firmę. Ponadto liczba ich fanów na Facebooku już dawno przekroczyła 50 tys. Na tej platformie udostępniane są najświeższe wiadomości dnia dotyczące Bydgoszczy lub jej okolic.

Gazetę można znaleźć w różnych punktach w Bydgoszczy i regionie. Są to m.in przychodnie, szpitale, sklepy spożywcze, lokale gastronomiczne i obiekty sportowe. Czasopismo można przeczytać na miejscu w danym lokalu lub – jeśli wygodniej – wziąć ją do domu.

Jaka reklama jest najlepsza? 

MetropoliaBydgoska.PL jednogłośnie odpowiada – reklama w prasie. Bydgoszcz, a konkretnie jej mieszkańcy to świetni potencjalni klienci, którzy m.in. chętnie dowiadują się o nowych ciekawych produktach, usługach. Zdecydowanie bardzo interesują ich nowo powstałe miejsca na mapie ich miasta, zmiany w komunikacji czy weekendowe wydarzenia. 

Wyjaśnijmy jednak, że jako prasę należy rozumieć nie tylko tradycyjne gazety, ale również szeroko rozumiane publikacje w internecie. Pojęcie to jest często błędnie kojarzone, dlatego warto rozwiewać wszelkie niejasności. 

Reklama w prasie. Bydgoszcz daje wiele możliwości

W Bydgoszczy jest wiele punktów, gdzie MetropoliaBydgoska.PL dystrybuuje swoje gazety. W większości są miejsca o bardzo dużej popularności w tym mieście. Reklama w gazecie daje możliwość m.in. wielokrotnego zapoznawania się z ofertą,  przekazania dokładnej i rozbudowanej informacji.

Choć koniec gazet wieszczono już wielokrotnie. Tymczasem ta sfera mediów istnieje i ma się bardzo dobrze. Zmieniają się formy dziennikarskie oraz poruszane tematy poprzez wprowadzanie nowych technologii, które mają bardzo duży wpływ na kształt obszaru prasowego. 

Do najczęściej wydawanych publikacji należą:

  • dzienniki,
  • tygodniki,
  • miesięczniki,
  • kwartalniki.

Jeśli chodzi o reklamę w internetowym źródle informacji, to jest to bardzo łatwo dostępne. Każdy może w danym momencie wejść na portal internetowy i przeczytać newsy, które aktualnie go interesują. Kiedyś dostęp do informacji nie był taki prosty. Głównymi zaletami tej formy reklamy jest szeroka grupa potencjalnych klientów, długa żywotność i możliwość bezpośredniego przekierowania na stronę przedsiębiorstwa poprzez podpięcie hiperłącza do grafiki czy tekstu. 

Bardzo dobrą zaletą portalu informacyjnego jest brak ograniczeń czasowych. Kiedy dzieje się coś ważnego zawsze jest osoba, która pełni dyżur, tak aby czytelnicy, jak najszybciej mogli dowiedzieć się o utrudnieniach w ruchu, wypadku czy przerwie w dostawie wody. Czytelnik ma więc nieograniczony dostęp do wiadomości nawet w nocy. Warto zwrócić uwagę, że kiedyś dotarcie do informacji nie było nie tylko takie szybkie, ale też i proste.

    Skontaktuj się z nami


    Podaj wynik
    50 − 45 =